مجله کوروش /  اخبار

۱۳۹۶/۰۵/۰۱

قرعه کشی جشنواره رمضان فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برگزار شد / اهدای جوایز به برترین ها

 

قرعه کشی پایانی جشنواره رمضان با حضور مدیران افق کوروش و شرکت پرداخت الکترونیک سامان در دو سطح "برترین فروشگاه افق کوروش در پایان جشنواره رمضان" و همچنین "سه فروشگاه برتر دارای بیشترین تراکنش" برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، در قرعه کشی جایزه "فروشگاه برتر افق کوروش" در پایان جشنواره رمضان، فروشگاه هایی با حداقل 5 هزار تراکنش خرید در قرعه کشی شرکت داده شدند و به این ترتیب از بین 190 فروشگاه مجاز و مشمول در قرعه کشی، جایزه ی فروشگاه برتر به "فروشگاه افق کوروش رشت سعدی" واقع در گیلان رسید که با حضور معاونت منطقه در این شعبه، به کارکنان این فروشگاه کارت هدیه 5 میلیون ریالی از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان تعلق گرفت.

همچنین در مراسم قرعه کشی "سه فروشگاه برتر از لحاظ بیشترین رشد تراکنش" در ماه برگزاری جشنواره نسبت به ماه قبل آن نیز 225 فروشگاه مشمول این قرعه کشی شدند و سه فروشگاه کوروش رشت بهشتی در گیلان، رسالت نیرو دریایی و کوروش مهرآباد محمد باقر در تهران برنده شدند و کارکنان این سه فروشگاه به ترتیب حائز دریافت سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی شدند. 

 

 

 

 

 

به این ترتیب، جایزه فروشگاه برتر جشنواره رمضان به افق کوروش رشت سعدی رسید و فروشگاه های رشت بهشتی در گیلان، رسالت نیرو دریایی و کوروش مهرآباد محمد باقر در تهران به عنوان فروشگاه های برتر دارای بیشترین رشد تراکنش معرفی شدند.

در این مراسم، محمدجواد واعظ میر مدیر وجوه نقد و خزانه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و ضمن اشاره به پراکندگی شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در شهرستانها گفت: در برخی شهرستانها حجم استفاده از دستگاه های کارت خوان بسیار اندک است به طوریکه مردم این شهرستانها کماکان خرید کالا و محصولات خود از فروشگاه را به صورت نقدی انجام می دهند که برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند مشتریان را به سمت انجام پرداخت های الکترونیک سوق دهد و ترغیب کند.  

 

 

 

 

لازم به ذکر است، جشنواره رمضان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که از 4 خردادماه لغایت 4 تیرماه در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد و در مراسم قرعه کشی ویژه ی مشتریان و دارندگان کارت، 777 مشتری به صورت آنلاین برنده شدند و جایزه خود را دریافت کردند.

عضویت در خبرنامه

عضویت

داغ‌ترین‌ها

تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاههای زنجیره ای

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است همچنین برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تأکید گردد. اقتصاد مقاومتي يعني تشخيص حوزه هاي فشار یا درشرایط کنونی تحریم و متعاقبا تلاش براي کنترل و بي اثر کردن و در شرايط آرماني تبديل چنين فشارهايي به فرصت ، که قطعا باور و مشارکت همگاني و اعمال مديريت هاي عقلايي و مدبرانه پيش شرط و الزام چنين موضوعي است. اقتصاد مقاومتي کاهش وابستگي ها و تاکيد روي مزيت هاي توليد داخل و تلاش براي خوداتکايي است..

تند گردش در حد نیاز خانوار

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

فروشگاه های زنجیره ای به دلیل شفافیت بیشتر در فرآیند تامین و توزیع و فروش کالا، از نظارت دقیق تر و جدی تری از طرف سازمان های نظارتی نظیر وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و ... برخوردارند و مردم می توانند با اطمینان بیشتری از تضمین کیفیت کالاها، خرید کنند. این کنترل کیفیت از طریق ساز و کار داخلی شرکت های فروشگاه های زنجیره ای نیز تقویت و اجرا می شود.

زعفران

۱۳۹۶/۰۵/۱۲

زعفران ارزشمندترین رستنی کائنات ، کلاله شیپوری شکل خشک شده مادگی گل Crocus Sativus Linneous است وگونه هاي مختلف اين گیاه را در دنيا بيش از 80 گونه تخمين زده اند كه تعدادي از آنها به عنوان زينتي پرورش مي يابند. اين گياهان در اروپا، نواحي مديترانه تا آسياي مركزي و پاكستان غربي پراكنده اند. که عمده محصول آن در ایران و در خراسان بعمل مي آيد. گل هاي زيبا بنفش رنگ زعفران هر سال يک بار در فصل پائيز شکفته مي شوند. اين گل افسانه اي که از دل خاک سر برمي آورد حاوي کلاله هاي ارغواني است که با دستهاي زحمتکش کشاورزان از گل جدا گشته و خشک مي شوند تا سفره هاي ما را رنگين و معطر نمايد.

روند رو به رشد فروشگاه های زنجیره ای

۱۳۹۶/۰۵/۱۴

بعد از تاسیس اولین فروشگاه های زنجیره ای و با توجه به استقبال مردم، به تدریج فروشگاه های زنجیره ای دیگری نیز شروع به کار کردند در حقیقت فروشگاه های زنجيره ای از چندين فروشگاه خرده فروشي تحت مالكيت مشترك و متمركز تشكيل مي شود. وظايف و كاركردهاي عمده فروشگاههای زنجيره اي ( بازرگانی ، تبليغات ، اجاره و...) توسط يك واحد فرماندهي مركزي يا يك مديريت مركزي كنترل مي شوند.